/ Plasztikai sebészet /

Tudnivalók

Ezeket a beavatkozásokat csak egészséges, panaszmentes, jó általános állapotú páciensen lehet elvégezni egy minden részletre kiterjedő előzetes tájékoztatás, orvosi vizsgálat és műtét előtti kivizsgálás után.

Az elvárásként megfogalmazott igény megelégedettséget hozó megvalósítása érdekében személyre szabottan tervezzük meg a műtétet, és mindemellett hangsúlyozzuk a műtét előtti, majd a műtét utáni időszak javasolt teendőinek fontosságát. Ezeket az információkat egy tájékoztató anyagban minden páciens megkapja.

A testi elváltozás kellő motivációt jelent a műtéti kockázat és megterhelés vállalásához. Minden beavatkozás magában hordozza a változni akarás, a harmónia iránti igény bizsergető érzését. A mi munkánk sikerét a sikeres, panaszmentes gyógyulás és a műtét utáni helyreállt önbizalom jelenti.

Altatás

Sok páciensünk plasztikai sebészeti műtéte során életében először kerül kapcsolatba az egészségüggyel. Jogos kérdéseik, kételyeik vannak a beavatkozásokkal és az altatással kapcsolatban, ezért mi minden részletre kiterjedő, türelmes konzultáció révén tájékoztatjuk őket. Az alapos műtét előtti kivizsgálás és tervezés után a páciens számára legideálisabb időpontban, állapotban és körülmények között végezzük el a műtétet. Az altatóorvosi konzílium, belgyógyászati vizsgálat dönt az altatás lehetőségéről. A szakma szabályainak megfelelő műtéti előkészítés után (szükség esetén antibiotikus vagy trombózisprofilaxis mellett) kerül sor az intubációs – legbiztonságosabb – altatásra. A sebészi beavatkozás lépéseit követő narcosis után a páciens könnyen, panaszmentesen ébred, kellemetlen tünetek, panaszok és emlékek nélkül. Mindezek után nagyon körültekintő észlelés történik szakképzett felügyelettel.

Komplikációk

Minden sebészeti beavatkozás magában hordozza a szövődmények lehetőségét. Az esztétikai plasztikai sebészet az orvostudomány egyetlen ága, ahol egészséges pácienseket operálunk, nem betegeket. Ez óriási felelősséget és terhet ró ránk, operáló orvosokra.

A szakma szabályainak pontos betartása, a megfelelő műtéti indikáció, a részletes tájékoztatás, az alapos vizsgálat és kivizsgálás, a páciens megfelelő közreműködése, a szövetkímélő, finom műtéti technika és a gondosan vezetett posztoperatív időszak adja az alapját annak, hogy minimalizáljuk a szövődmények lehetőségét, illetve hogy megalapozzuk a biztonságos gyógyulással járó elégedettséget.